فروش عسل طبیعی و سبوس

در این پیج بهترین عسل و مکمل غذایی سبوس رو به شما معرفی میکنیم

فروش عسل طبیعی و سبوس

در این پیج بهترین عسل و مکمل غذایی سبوس رو به شما معرفی میکنیم

باسلام در این پیج راهکار های درمان با عسل و خواص مکمل های غذایی به شما معرفی می شود
جهت دریافت مشاوره و ارتبا با کارشناس ها با شماره
محمودی 09015275880
یاری 09212935768

  • ۰
  • ۰

لاغری با سبوس برنج: 

 

برنجی را که ما می خوریم یک برنج سفید است که ویتامین کمتری دارد و دارای نشاسته است.این برنج چاق کننده است و خواص لاغری آن که از سبوس برنج می باشد از پوسته برنج برداشته شده است.

در خیلی از کشورها ، برنج بعد از گندم جزء غذای اصلی مردم می باشد. در ایران مردم بیشتر مایلند از برنج سفید استفاده کنند ولی در جاهای دیگر دنیا بیشتر از برنج سبوس دار که دارای خواص دارویی و درمانی زیادی برخوردار است ارتزاق می کنند.

 

متخصصان می گویند که نان و برنج کامل را مصرف کنید که سبوس موجود در آنها برای دستگاه گوارش و رفع مشکلاتی چون یبوست ،چربی خون بالا و اضافه وزن مفید است.

این روزها تب کاهش وزن در بین مردم مخصوصاً خانم ها شدت گرفته و درپی مواد غذایی با سبوس هستند و حتی عده ای سبوس را جداگانه می خرند و در غذاهایشان می ریزند تا از خواص خوب آن بهره ببرند.

سبوس برنج در واقع پوست روی برنج است که حاوی مواد مغذی چون ویتامین های گروه B ،ویتامین E و املاح معدنی مانند؛ کلسیم ، منیزیم ، پتاسیم ، آهن ، مس ، روی ، منگنز ،منیزیم ، سلنیم و اسیدهای چرب ضروری است که تاثیرات خوبی برای بدن انسان دارند.

خوردن برنج سبوس دار بلکه برای خیلی افراد این ذهنیت را ایجاد کند که این برنج چاق کننده است در صورتیکه سبوس این برنج در لاغری شخص خیلی مفید است و از طرف دیگر با وجود نشاسته زیاد صورت وگونه فرد را پر و خوش چهره می کند.

 

برنج قهوه ای هم دارای کالری کم و سبوس فراوان می باشد و خوردن آن در وعده های غذایی روزانه به افراد توصیه می شود.این برنج با داشتن فیبر فراوان به شخص احساس سیری و اشباع شدن از غذا می دهد.

سبزیجات هم فیبر کافی برای دستگاه گوارش بدن را دارند اما در مقایسه ، فیبر سبوس برنج به نسبت خیلی زیادتر می باشد و اثربخشی بیشتری در کاهش وزن دارد و طبیعت سبوس برنج هم معتدل است.

در اینجا فقط صحبت از لاغری می شود و لازم است فرد در کنار لاغری یک اندامی مرتب و پرتوان برای ورزش و فعالیت های روزمره هم داشته باشد که پروتئین و ویتامین B6 موجود در سبوس برنج انرژی مورد نیاز را برای بدنسازی ، عضله سازی و تقویت عضلات را هم فراهم می کند.

برای افرادی که به دنبال لاغری هستند بهترین گزینه ، سبوس برنج است که به همراه فعالیت های بدنی ،خیلی موثر و بهترین نسخه برای درمان چربی های شکم و پهلو است.

https://gilankesht.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی